بهترین تولید کننده پنجره آلومینیومی

تولید پنجره های آلومینیومی روز به روز گسترش می یابد. از آنجایی که تقاضا برای خرید این محصولات در حال افزایش است شرکت های زیادی به ساخت پنجره های آلومینیومی روی آورده اند. وجود تولیدکنندگان متعدد انتخاب را دشوار می سازد. اگر شما هم در انتخاب برند دچار تردید هستید، حتما این مقاله را تا پایان مطالعه فرمایید. در این مقاله از وب سایت اصفهان فلوت به معرفی بهترین تولید کننده پنجره آلومینیومی می پردازیم. پس از آشنایی با برترین برندها قادر هستید محصولات مورد نظر خود را از طریق نمایندگی اصفهان فلوت خریداری نمایید.

بهترین برند پروفیل آلومینیوم در ایران و مقایسه آن ها با هم

در صدر بودن بی دلیل نیست. شرکت هایی که توانسته اند به عنوان برترین تولیدکننده ها شناخته شوند ویژگی های مشخصی دارند. تولید باکیفیت می تواند به عنوان یکی از مهم ترین علل برتری برندهای محبوب معرفی شود. در ادامه شما را با بهترین تولید کننده پنجره آلومینیومی آشنا می سازیم. این شرکت ها محصولات خود را بر اساس استانداردهای روز دنیا تولید و روانه بازار می کنند. استفاده از محصولات باکیفیت می تواند تاثیر مستقیمی بر نتیجه کار شما داشته باشد. برای آشنایی بیش تر با برترین تولیدکنندگان پنجره ها و پروفیل های آلومینیومی تا پایان مقاله ما را همراهی کنید.

  • شرکت تولیدی پنجره آلومینیومی کوپال

کوپال یکی از شرکت های مطرح تولیدکننده درب و پنجره آلومینیومی به حساب می آید. یکی از دلایل محبوبیت این تولیدکننده بزرگ استفاده از تجهیزات و سیستم های استاندارد در تولید محصولات است. مهندسان مجرب این تولیدی، با بهره گیری از سیستم های قدرتمند کنترل کیفیت نظارت دقیقی بر بازده و نتیجه کار دارند. کوپال همواره تحقیق و توسعه را سرلوحه کار خود قرار می دهد. از این رو محصولات این شرکت همیشه به روز و در حال بهبود هستند.

به دلیل تاکید بر کیفیت محصولات کوپال تولید خود را در سوله ها و سالن های بزرگ و پیشرفته انجام می دهد. محصولات این شرکت با وجود داشتن کیفیت بسیار بالا قیمت مناسبی دارند. به همین علت این شرکت توانسته است بهترین تولید کننده پنجره آلومینیومی باشد. یکی از بهترین تولیدات کوپال پنجره آلومینیومی اختصاصی مونوریل است. این محصول در رنگ های متنوع از جمله مشکی و سفید به فروش می رسد. پنجره اختصاصی کوپال مجهز به شیشه های دوجداره باکیفیت است. این محصول از پروفیل های استاندارد و مرغوب تولید می شود. پنجره مونوریل مجهز به سیستم کشویی ریلی است.

بهترین برند پروفیل آلومینیوم در ایران و مقایسه آن ها با هم

  • شرکت تولیدی پنجره آلومینیومی آکپا

آکپا تولیدکننده ای معتبر در زمینه ساخت درب و پنجره های آلومینیومی است. محصولات این شرکت در مدل های مختلفی تولید می شوند. دو نمونه کشویی و لولایی پرفروش ترین مدل های درب و پنجره آلومینیومی شرکت آکپا به شمار می روند. این تولیدی محبوب با داشتن پانزده سال تجربه در زمینه ساخت محصولات آلومینیومی بهترین تولید کننده پنجره آلومینیومی است.

تنوع مدل تنها برتری محصولات این شرکت نیست. درب و پنجره های آلومینیومی آکپا در رنگ بندی نیز تنوع دارند. همان طور که می دانید انتخاب رنگ درب و پنجره در ساختمان سازی حائز اهمیت است. رنگ بر اساس نیاز و هدف انتخاب می شود. گاهی به رنگ های تیره نیاز پیدا می کنید. برخی اوقات نیز درب یا پنجره ای روشن می خواهید. آکپا این انتخاب را با ارائه رنگ های متنوع آسان کرده است. از جمله رنگ های پرفروش محصولات شرکت آکپا می توان به نمونه های زیر اشاره کرد:

  1. درب و پنجره سفید
  2. درب و پنجره مشکی
  3. پروفیل نقره ای
  4. درب و پنجره خاکستری
  5. پروفیل طلایی
  6. درب و پنجره آنادایز مات
  7. درب و پنجره آنادایز براق

محصولات این شرکت فقط در رنگ با یکدیگر متفاوت نیستند. آکپا با ارتقا محصولات خود و افزودن ویژگی های خاص به هر محصول عملکرد صنعت ساختمان سازی را بهبود داده است. برای مثال پنجره آلومینیومی اختصاصی ترمال بریک کشویی در دو مدل AS-74 و AS-90 تولید می شود. هر دو محصول مجهز به عایق حرارتی پلی آمید هستند. این دو محصول ویژگی های مشترک زیادی دارند. با این حال اندازه و ابعاد آن ها با یکدیگر متفاوت است. فریم مدل AS-90 عرضی نود میلی متری و فریم AS-74 عرض هفتاد و چهار میلی متری دارد. نصب لنگه توری در هر دو فریم مقدور است. مدل اول یعنی AS-74 قابلیت نصب ریل زیر بلبرینگ استیل را دارد. در دومین مدل امکان استفاده از گونیاهای اکسترودی و دایکاستی مقدور است.

بهترین برند پروفیل آلومینیوم در ایران و مقایسه آن ها با هم

شرکت تولیدی پنجره آلومینیومی آکرول

برای خرید محصولی استاندارد پیشنهاد می شود که پنجره های آلومینیومی آکرول را نیز بررسی نمایید. آکرول محصولات متنوعی دارد. از جمله این محصولات می توان پنجره های آلومینیومی را نام برد. این شرکت تولیدکننده، کیفیت را سرلوحه کار خود قرار داده است. محصولات این تولیدکننده بزرگ تنوع زیادی دارند. هر یک از آن ها بر اساس ویژگی خاصی تولید شده اند. به دلیل داشتن امکانات متنوع قیمت پنجره های آلومینیومی آکرول با یکدیگر متفاوت است. به عبارتی می توان گفت این شرکت بر اساس نیاز مشتریان به تولید محصولات خود می پردازد.

برای مثال برخی از پنجره های آلومینیومی این شرکت به تکنولوژی ترمال بریک مجهز نیستند. بدیهی است که مجهز بودن به مزیت ترمال بریک قیمت محصول را افزایش می دهد. از آنجایی که در بسیاری از پروژه های ساختمانی نیاز به عایق صوت و حرارت نیست می توان این محصولات را خریداری کرد. با این کار قادر خواهید بود در هزینه ها صرفه جویی نمایید.

شرکت تولیدی پنجره آلومینیومی آکرول

آکرول به دلیل تنوع بالای محصولات به عنوان بهترین تولید کننده پنجره آلومینیومی شناخته می شود. بسیاری از پنجره های آلومینیومی این شرکت دوجداره هستند. علاوه بر آن به دلیل استفاده از تکنولوژی ترمال بریک عایق مناسبی به حساب می آیند. در صورتی که صرفه جویی در انرژی برای پروژه شما اهمیت بالایی دارد، می توانید به انتخاب این محصولات اقدام نمایید.

اصفهان فلوت سالیان زیادی است که در زمینه عرضه پنجره های آلومینیومی فعالیت دارد. این شرکت همواره برترین و مرغوب ترین محصولات را برای مشتریان فراهم آورده است. در این مقاله به بررسی بهترین تولید کننده پنجره آلومینیومی پرداختیم. اگر قصد خرید پنجره های آلومینیوم در کیفیت استاندارد را دارید، حتما به بخش محصولات سایت نگاهی بیندازید. با خرید جنس مرغوب سطح کیفی ساختمان را بالا ببرید. در صورتی که هنوز در انتخاب تردید دارید، می توانید برای دریافت راهنمایی با کارشناسان مجموعه اصفهان فلوت تماس حاصل نمایید.

 

دیدگاه ها  
قیمتاشونم بگین
رنج قیمتاشونم بگین
افزودن دیدگاه