بهترین برند پنجره دوجداره و پروفیل پنجره

پنجره های دوجداره جایگاه مستحکمی به دست آورده اند. این محصولات به دلیل خصوصیات ویژه ای که دارند محبوبیت زیادی کسب کرده اند. به همین علت بسیار پرفروش هستند. با وجود کیفیت بالای این محصولات باید در خرید بسیار دقت نمود. چراکه یک محصول نامرغوب نمی تواند انتظارات شما را برآورده سازد. به همین منظور پیشنهاد می کنیم قبل از اقدام به تهیه محصول این مقاله را مطالعه نمایید. در این مقاله از وب سایت اصفهان فلوت با بهترین برند پنجره دوجداره و پروفیل پنجره آشنا خواهید شد.

بهترین مارک برای پنجره های دوجداره upvc چیست؟        

پروفیل های upvc توسط شرکت های مختلفی تولید می شوند. بدون شک کیفیت تولید برندها تفاوت زیادی با هم دارد. برخی از تولیدکنندگان به منظور کم کردن قیمت محصولات خود از مواد اولیه نامرغوب استفاده می کنند. بدیهی است که قیمت فروش این تولیدی ها بسیار ارزان خواهد شد. اما از سویی دیگر کیفیت فدای قیمت می گردد. بی کیفیتی محصول طول عمر پایین آن را به همراه دارد. بنابراین با خرید بی کیفیت در هزینه ها صرفه جویی نمی شود و پس از مدتی ناچار خواهید بود محصولی جدید خریداری کنید. چاره چیست؟ چگونه می توان با صرف هزینه کم پنجره و پروفیل باکیفیت خریداری نمود؟

پاسخ بسیار ساده است. برای خرید باکیفیت و ارزان باید بتوانید به تهیه مارک های معروف از طریق نمایندگی ها اقدام نمایید. شرکت های بنام محصولات استانداردی تولید می کنند. اگر قصد خرید پروفیل یا پنجره دوجداره دارید، حتما این پرسش ذهن شما را درگیر کرده است. بهترین مارک برای پنجره های دوجداره upvc چیست؟ در فهرست زیر می توانید نام بهترین برند پنجره دوجداره و پروفیل پنجره را مشاهده نمایید. همان طور که گفتیم این محصولات توسط شرکت های زیادی تولید می گردند. این شرکت ها به عنوان برترین مارک ها شناخته شده اند.

  • آکرول
  • شیشه اردکان یزد
  • شیشه کاوه

بهترین مارک برای پنجره های دوجداره upvc چیست؟        

مقایسه برندهای معروف پنجره UPVC

در قسمت قبلی به معرفی سه نمونه از برترین برندهای پنجره دوجداره و پروفیل پرداختیم. این شرکت ها همگی در صدر هستند. با این حال محصولات این برندهای معروف با یکدیگر تفاوت دارند. در ادامه به صورت اختصاصی به معرفی هر یک از آن ها خواهیم پرداخت. حتما قبل از خرید اطلاعات مربوط به هر یک را مورد بررسی قرار دهید. در این صورت می توانید با آگاهی کامل به خرید اقدام کنید.

  • برند آکرول

اگر در صنعت ساختمان سازی فعالیت دارید، حتما تا به حال نام آکرول را شنیده اید. آکرول یکی از محبوب ترین برندها در زمینه تولید پنجره ها و پروفیل های یو پی وی سی است. اگر قصد خرید این محصولات را دارید، حتما تولیدات آکرول را در لیست انتخاب های خود قرار دهید. این مارک از نظر تنوع محصول بهترین برند پنجره دوجداره و پروفیل پنجره به حساب می آید. مدل های مختلف پنجره های دوجداره توسط این شرکت معتبر تولید شده اند. از جمله محصولات متنوع این برند می توان موارد زیر را نام برد:

  1. پنجره تک لنگه دو حالته
  2. پنجره تک لنگه ثابت بدون بازشو
  3. پنجره سه لنگه دو حالته
  4. پنجره سه لنگه تک حالته با کتیبه

همان طور که می بینید آکرول محصولات متنوعی دارد. برخی از آن ها ثابت هستند و باز و بسته نمی شوند. گروهی دیگر قابلیت باز و بسته شدن دارند. آکرول نه تنها در تنوع محصول بلکه در تعدد رنگ نیز در صدر قرار می گیرد. این شرکت پنجره های دوجداره را در رنگ های مختلف روانه بازار کرده است. بیش تر محصولات آکرول رنگ آنادایز دارند. همان طور که می دانید آنادایز به عنوان محافظ عمل می کند. اکسیده شدن و خوردگی از طریق این رنگ تقریبا به صفر می رسد. از جمله رنگ های محبوب پنجره های دوجداره برند آکرول می توان موارد زیر را نام برد:

  1. آنادایز شامپاینی
  2. سفید
  3. مشکی
  4. آنادایز مات
  5. آنادایز براق

مقایسه برندهای معروف پنجره UPVC

  • برند شیشه اردکان یزد

همان طور که از نام این برند مشخص است، شرکت اردکان یزد در ایران قرار دارد. این مجموعه بزرگ توانسته به عنوان بهترین برند پنجره دوجداره و پروفیل پنجره داخلی شناخته شود. کیفیت پنجره ها و پروفیل های اردکان یزد به حدی است که برای صادرات مورد استفاده قرار می گیرند. به عبارت دیگر محصولات این شرکت بر اساس استانداردهای جهانی ساخته می شوند.

تمامی پنجره های تولیدشده در اردکان یزد سوپر کلیر هستند. اصطلاح سوپر کلیر به این معنی است که شیشه ها شفافیت بسیار بالایی دارند. درجه کیفی پنجره های دوجداره اردکان یزد در بالاترین سطح قرار می گیرد. ابعاد و ضخامت پنجره های دوجداره برند اردکان یزد از پنج تا ده میلی متر متغیر است. پنجره های دوجداره این برند معتبر سکوریت هستند. شیشه های سکوریت مقاومت بالایی در برابر ضربه دارند. از این محصولات با نام نشکن نیز یاد می شود.

مقایسه برندهای معروف پنجره UPVC

  • برند شیشه کاوه

تنوع برند کاوه از نظر ابعاد و ضخامت محصول بسیار بیش تر از برند قبل یعنی شیشه اردکان است. همان طور که قبلا گفتیم ضخامت محصولات اردکان از ۵ میلی متر آغاز می شود. این مقدار در برند کاوه به سه می رسد. به عبارت دیگر شیشه های کاوه از سه تا ده میلی متر ضخامت دارند. جالب است بدانید که ضخامت محصولات این برند همیشه واحد کاملی نیست. برای مثال شیشه مشجر طرح چکشی ۵.۵ میلی متر ضخامت دارد. ضخامت لایه های برخی از نمونه ها متفاوت است. برای مثال شیشه دوجداره ۴+۶ از دو لایه ۶ و ۴ میلی متری تشکیل می شود. پنجره های برند کاوه معمولا فلوت هستند. شیشه فلوت مزایای زیادی دارد. از جمله:

  1. تنوع در ضخامت و اندازه
  2. تنوع در طرح
  3. خلق نمایی فوق العاده زیبا
  4. عایق بودن در برابر آلودگی های محیطی
  5. عایق انرژی
  6. قیمت مناسب

خرید محصولی باکیفیت و در عین حال ارزان کار آسانی نیست. درب و پنجره های یو پی وی سی دوجداره و ارزان قیمت معمولا کیفیت مناسبی ندارد. از سویی دیگر ممکن است سرمایه کافی برای خرید محصول گران در اختیار نداشته باشید. برای تجربه خرید ارزان و مطمئن تهیه محصولات برند از طریق نمایندگی ها را امتحان کنید. نمایندگی اصفهان فلوت بهترین برند پنجره دوجداره و پروفیل پنجره را در سبد محصولات خود قرار داده است. برای خرید می توانید از طریق راه های ارتباطی سایت با ما تماس حاصل فرمایید.

 

دیدگاه ها  
قیمت 5 میله سوپر کلیر چقدره
با کدوم یک از این برندا کار میکنین
افزودن دیدگاه