نحوه محاسبه قیمت پنجره یو پی وی سی

قیمت پنجره یو پی وی سی را بر اساس عوامل مختلفی اعلام می‌کنند. چندین گزینه وجود دارند که می‌توانند در قیمت‌ گذاری پنجره‌های دوجداره یو پی وی سی، تأثیرگذار باشند؛ شرایطی که کمک می‌کند خریدار بتواند بسته به بودجه‌‌ای که در نظر گرفته است، انتخاب درستی انجام دهد. از جمله فاکتورها و مولفه‌هایی که برای محاسبه قیمت این محصول، تأثیرگذاری خود را نشان خواهند داد، می‌‌توان به نوع پروفیل به کار رفته و کیفیت آن، اشاره کرد. نوع شیشه‌ای که به کار گرفته می‌شود و حتی رنگ پروفیل را هم می‌توان از سایر مولفه‌ها، در این زمینه، دانست. فراموش نکنید که امروزه مجموعه‌های مختلفی، به‌صورت آنلاین، قیمت پنجره یو پی وی سی را محاسبه می کنند. با ما در مجموعه اصفهان فلوت همراه باشید تا اطلاعاتی کافی را در این زمینه، به شما ارائه دهیم.

قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی و UPVC چگونه محاسبه می شود؟

قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی و UPVC چگونه محاسبه می شود؟

همان‌طور که عنوان کردیم، قیمت پنجره دوجداره، اعم از  UPVCو آلومینیومی، بر اساس فاکتورهای مختلفی، اعلام می‌شوند. امروزه آلومینیوم به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین متریال برای ساخت در و پنجره، مد نظر قرار گرفته است. با توجه به این شرایط، برای تکمیل دکوراسیون داخلی منزل و همچنین ساختمان خود، می‌توانید انواع درب و پنجره دوجداره آلومینیومی عایق و نرمال را به کار ببرید.

قیمت پنجره آلومینیومی

به صورت دقیق، نمی‌توان یک قیمت مشخص را اعلام کرد. در واقع علاوه بر ابعاد دقیق در و پنجره که برای قیمت‌گذاری مورد بررسی قرار می‌گیرند، سایر یراق آلات هم باید برای اعلام قیمت محاسبه شوند. این پایان کار نیست و تعداد بازشوهای در و پنجره هم در قیمت نهایی محصول تأثیرگذار هستند. با توجه به این شرایط، قیمت مدل دوجداره ریلی آلومینیومی، به‌عنوان پرکاربردترین مدل، از جمله پرتکرارترین سوال‌هایی است که خریداران همیشه مطرح می‌کنند.

نوع پروفیل مصرفی را می‌توان یکی دیگر از موارد در این زمینه نامید. برای تهیه مدل دوجداره آلومینیومی، باید از شیشه‌های استاندارد استفاده کرد. امروزه می‌توانید انواع شیشه را با کیفیت‌های مختلف، برای نصب بر روی درب و پنجره آلومینیومی، انتخاب کنید. به همین علت، این فاکتور را هم برای قیمت نهایی محصول در نظر می‌گیرند. هزینه حمل و نقل، یکی دیگر از فاکتورها برای اعلام قیمت خرید و نصب است. با توجه به این‌که امروزه مجموعه‌های متخصص، به‌صورت تمام رباتیک، کار مونتاژ را انجام می‌دهند، این ویژگی را هم برای قیمت نهایی محصول، در نظر خواهند گرفت. بدون تردید، نوع طرح و زیبایی هم در قیمت‌گذاری مؤثر است. عایق های حرارتی، در برابر گرما هم این امکان را به شما می‌دهند تا برای حفظ دمای متعادل محیط، از کاربردهای آن‌ها کمک بگیرید.

فریم‌های پنجره‌ها به شما کمک می‌کنند که در سرمای زمستان، بتوانید از خروج گرمای داخل به بیرون جلوگیری کرده و از نفوذ هوای فشرده درون ساختمان، ممانعت به عمل آورید. امروزه مهندسین و متخصصین این حوزه، با ارائه نرم افزارهایی، به شما این امکان را می‌‌دهند تا طول و عرض در و پنجره دوجداره آلومینیومی را وارد کرده و قیمت حدودی را به دست آورید و بعد از آن، با وارد کردن طرح و نوع بازشوها، قیمت دقیق تری را به دست بیاورید.

محاسبه قیمت پنجره دوجداره UPVC

محاسبه قیمت پنجره دوجداره UPVC

نوع دوجداره یو پی وی سی را می‌توان از پرفروش‌ترین‌ها در بازار دانست. با توجه به این موضوع، می‌توانید برای ساختمان‌های مسکونی، تجاری و اداری، از این متریال کمک گرفته و از کاربردهای آن بهره ببرید. ابعاد استاندارد این محصول، معمولاً ۱۴۰ در ۱۴۰ سانتی‌متر است. به همین دلیل، می‌توان با توجه به نوع یراق آلاتی که برای ساخت این مدل به کار گرفته می‌شود، یک قیمت را به‌صورت واحد اعلام کرد. در این میان، مدل‌های دوجداره UPVC هم تفاوت زیادی دارند و این تفاوت‌ها در قیمت نهایی تأثیرگذار هستند.

قیمت بر اساس ابعاد

همان‌طور که بیان کرديم، ابعاد پنجره یو پی وی سی، به عنوان مهم‌ترین عامل برای قیمت‌ گذاری اعلام می‌‌شود. دو نوع دکوراتیو و ساده را می‌توان برای پروفیل‌های یو پی وی سی، از نظر ظاهری، انتخاب کرد.

قیمت بر اساس تعداد حفره

قیمت این مدل را بر اساس حفره داخل یا چمبر هم می‌توان محاسبه کرد. معمولاً برای ساخت در و پنجره‌های دوجداره، ۳ تا ۷ حفره را به کار می‌برند و بر اساس تعداد حفره‌های به کار رفته، قیمت تمام شده، اعلام می‌شود.

نقش رنگ در قیمت گذاری

بر اساس رنگ پروفیل و لمینت، قیمت نهایی محصول، می‌تواند تا 30 درصد تغییر کند.

نقش شیشه در قیمت گذاری

یکی دیگر از مهم‌ترین فاکتورها برای اعلام قیمت، نوع شیشه به کار رفته در ساخت آن است. شیشه‌ها با توجه به کیفیت‌های مختلفی که دارند، می‌توانند تأثیر بسزایی در قیمت نهایی داشته باشند. علاوه بر این، رنگ شیشه هم در قیمت تمام‌شده تاثیر می‌گذارد.

هزینه نصب پنجره

بعد از آن‌که خرید خود را انجام دادید، باید از یک مجموعه تخصصی بخواهید که فرآیند نصب را انجام دهد. با توجه به این‌که نصب مدل دوجداره، نیاز به دانش و مهارت خاصی دارد، لازم است که هزینه‌هایی برای این عمل پرداخت کنید. بعضی از فروشنده‌های در و پنجره، به مشتریان این امکان را می‌‌دهند که بعد از خرید بتوانند، به‌صورت رایگان، از نصب بهره‌مند شوند. به همین جهت، هزینه حمل و نقل و نصب را پرداخت نخواهید کرد.

هزینه نصب پنجره یو پی وی سی

برند در و پنجره

با توجه به این‌که امروزه مجموعه‌های مختلفی، انواع پروفیل در و پنجره‌ها را در بازار عرضه می‌‌کنند، قیمت‌گذاری محصولات هم متفاوت است. برندهای معتبر تلاش کرده‌اند انواع پنجره‌های یو پی وی سی را با بالاترین کیفیت، در دسترس خریداران قرار دهند. اگر به دنبال اطلاعات در مورد قیمت این مدل هستید، مجموعه اصفهان فلوت، اطلاعاتی دقیق را در این خصوص به شما ارائه می‌دهد. کافی است با کارشناسان فروش مجموعه ما تماس بگیرید.

افزودن دیدگاه