چارچوب پنجره upvc

در حال حاضر پنجره‌های upvc جایگزین مناسبی به جای پنجره‌های فلزی و چوبی هستند. این محصولات مزایای بی‌شماری دارند که باعث شده به‌طور گسترده‌ای در ساخت انواع چهارچوب پنجره  upvc از آن‌ها استفاده شود.

ما در شرکت اصفهان فلوت نقش جهان، انواع در و پنجره‌های UPVC و آلومینیوم اختصاصی، با شیشه‌های دو و سه‌جداره صنعتی را تولید می‌کنیم. در این مقاله به بررسی دلایل انتخاب چارچوب upvc و معرفی مزایا و انواع آن‌ها می‌پردازیم.

پنجره upvc  چیست؟

درب و پنجره upvc از موادی به نام پلی وینیل کلرید معروف به  upvc، برای ساخت قاب پنجره‌ها استفاده می‌شود.

مراحل ساخت چارچوب پنجره  upvc به شرح زیر است:

در مرحله اول، upvc تا دمای مشخصی گرم شده، بعد آن را در قالب مخصوصی  ترزیق می‌‌کنند. بعد از تزریق در قالب، به چند روش آن را خنک کنند می‌کنند. بعد از فرآیند خنک شدن، upvc برش داده می‌شود و به همراه سایر اجزاء، برای مونتاژ در ساخت پنجره آماده می‌شود.

در فرآیند ساخت چارچوب پنجره upvc ، هیچ ماده نرم کننده‌ای به آن اضافه نمی‌شود. بنابراین بسیار محکم و با دوام است و قابلیت‌های فراوانی دارد.

پنجره upvc  چیست؟

انتخاب چارچوب UPVC برای پنجره دو جداره

دلایل زیادی وجود دارد که از چارچوب upvc  برای ساختن پنجره‌های دو جداره استفاده می‌کنند. این دلایل عبارتند از:

  1. چارچوب پنجره upvc  بسیار محکم و بادوام است چون از مواد اولیه سخت و محکمی به نام upvc  استفاده می‌شود که فاقد مواد نرم‌کننده است. این محصول بالغ بر 35 سال عمر می‌کند.
  2. این محصول در برابر حرارت و گرما مقاوم است. بسیاری از مواد در برابر افزایش یا کاهش دما منقبض و منبسط می‌شوند. در حالی که تست انبساط حرارتی بر روی چارچوب پنجره upvc  نشان می‌دهد که بعد از پایان تست، کاملاً دست نخورده باقی می‌ماند و همچنین در برابر آتش سوزی، تا 400 درجه سانتیگراد مقاومت می‌کند.
  3.  پنجره upvc در برابر بادهای شدید با سرعت 200 کیلومتر بر ساعت مقاومت می‌کند.
  4. upvc در برابر زنگ زدگی مقاوم است و همچنین در برابر رطوبت، کپک، قارچ یا زنگ زدگی، دست نخورده باقی می‌ماند.این محصول در برابر مواد شیمایی دچار خوردگی نمی‌شود و رطوبت در آن نفوذ نمی کند.
  5.  نصب پروفیل های upvc به راحتی امکان پذیر است.یکی از مزیت‌های برجسته این محصول، سادگی تعمیرات و نگهداری آن است. علاوه بر این سبک بوده و حمل و نقل آسانی دارد و حتی با آب و صابون هم به سادگی تمیز می‌شود.
  6.   چارچوب پنجره upvc برای طراحی‌های متنوع در اشکال مختلف، عالی است. این محصول قابلیت طراحی به سبک‌ها و مدل‌های مختلف را دارد و زیبایی پنجره را چند برابر می کند. پنجره upvc به فضای بیرونی و داخلی خانه، جلوه‌ای زیبا می‌بخشد.
  7. پنجره upvc به‌عنوان عایق صوتی عمل می‌کند و همچنین برای جلوگیری از ورود گرما به داخل خانه، بسیار مناسب است. به این معنی که باعث افزایش بهره‌وری انرژی می‌شود و همچنین نیاز به تهویه مطبوع را کاهش می‌دهد.
  8.  قیمت مواد اولیه و همچنین هزینه تولید و ساخت چارچوب پنجره upvc، نسبت به سایر پنجره‌های آلومینیومی، فلزی و چوبی و...، مقرون به صرفه و اقتصادی است. طراحان، معماران و سازندگان می‌توانند پنجره‌های upvc را، با توجه به بودجه مورد نظر خود، بسازند و نصب کنند.
  9.  پنجره های upvc در برابر عوامل طبیعی و همچنین مزاحمت و سرقت، امنیت کاملی دارند. این محصولات در برابر باد، نور آفتاب، رطوبت، سرما و مواد شیمیایی مقاوم هستند. همچنین این پنجره‌ها را می‌توان به  قفل‌های تکی یا چندین قفل محکم که به قاب پنجره متصل می‌شوند، مجهز کرد. در نتیجه امنیت بالایی را تضمین می‌کنند.
  10.  پنجره‌های upvc قابل بازیافت هستند. یعنی به دلیل استحکام و طول عمر مفید، تا ده بار قابلیت بازیافت دارند. در نتیجه، سازگار با محیط زیست هستند.

انتخاب چارچوب UPVC برای پنجره دو جداره

انواع چارچوب upvc

انواع چارچوب upvc شامل موارد زیر است:

  1. ساده جهت درب اتاق، سرویس‌های بهداشتی و درب کف
  2.  فرانسوی
  3.  مکزیکی خم بیرون
  4.  مکزیکی خم درون
  5.  رومی

 تعویض چارچوب پنجره upvc

در حال حاضر تعویض پنجره‌های قدیمی با پنجره‌های upvc، در بازسازی خانه‌ها بسیار رواج دارد. پنجره‌های قدیمی از جنس آهن و آلومینیوم و چوبی هستند و در طول زمان دچار فرسودگی و خرابی می‌شوند. همچنین مصرف انرژی را افزایش می‌دهند. عوض کردن پنجره‌ها بدون تخریب دیوارها، میسر است و مزیت‌های زیادی دارد.

انواع چارچوب upvc

مزایای تعویض چارچوب پنجره upvc

پنجره‌های upvc عمر بالایی دارند و زیبایی خانه‌های بازسازی شده را بیشتر می‌کنند. نصب این پنجره‌ها به‌سرعت انجام می‌شود و در برابر آلودگی‌های صوتی و ورود گرما مثل عایق عمل می‌کنند.این محصولات را در مدل‌ها، طرح‌ها و سبک‌های مختلفی تولید می‌کنند و در برابر آتش‌سوزی و تغییرات جوی مقاوم هستند.

 شما می‌توانید جهت مشاوره رایگان درباره تعویض پنجره‌ها، با ما در تماس باشید. اندازه‌گیری، طراحی پروژه تعویض، نصب و تعویض شیشه‌های شکسته، همه بر عهده ما هستند. تمامی عملیات تعویض و نصب پنجره های upvc، بر اساس استانداردهای تعریف شده صورت می‌گیرد و تمامی پروفیل‌ها و شیشه‌ها، دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند.

برای تعویض چارچوب پنجره upvc، کافی است با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

 

دیدگاه ها  
chera aluminumi az pvc behtare?
افزودن دیدگاه