تعویض پنجره بدون تخریب

افراد زیادی تمایل دارند به بازسازی خانه یا دفتر خود اقدام کنند. از مهم ترین اقدامات برای نوسازی ساختمان تعویض پنجره ها است. برای انجام این کار پیشنهاد می کنیم از افراد مجرب کمک بگیرید. در صورت عدم داشتن مهارت کافی هزینه بازسازی دو برابر خواهد شد. تیم اصفهان فلوت قادر است بدون آسیب زدن به فریم ها و دیوارهای ساختمان کار تعویض پنجره را برایتان انجام دهد. برای بازدهی بهتر و نوسازی محل مورد نظر خود هم اکنون به نصب پنجره های upvc اقدام کنید. برای کسب اطلاعات بیش تر درباره نحوه تعویض پنجره بدون تخریب تا پایان مقاله همراه ما باشید.

تعویض پنجره های قدیمی به upvc با كمترين هزينه

نوسازی فرآیندی زمان بر و پرهزینه است. به همین دلیل افراد زیادی از انجام این کار منصرف می شوند، در حالی که آرزوی استفاده از پنجره های روز دوجداره را در سر دارند. پنجره های مدرنی که در کنار زیبایی منحصربفرد خود نور و روشنایی را برای ساختمان به ارمغان می آورند. اصفهان فلوت مجری بزرگ ترین پروژه های کشور این مشکل را برطرف کرده است. با تعویض پنجره بدون تخریب ساختمان و گاهی فریم ها، هزینه به حداقل می رسد. بنابراین برای تغییر پنجره های قدیمی خود به upvc تردید نکنید. چراکه انجام این کار مزایای زیادی دارد. از جمله مزایای تعویض پنجره های قدیمی می توان به نکات زیر اشاره کرد:

  • کم کردن هزینه ساختمانی به دلیل عایق بندی مناسب پنجره های upvc
  • مقاومت محصولات جدید در برابر نور آفتاب و شرایط جوی
  • رنگ ثابت پنجره های یو پی وی سی
  • زیباسازی ساختمان

همان طور که می بینید پنجره های upvc مزایای زیادی دارند. به دلیل کیفیت بی نظیر آن ها با یک بار تعویض دیگر نیازی به تغییر مجدد آن ها نخواهید داشت. بنابراین نیازی به صرف هزینه مجدد نیست. با این حال دقت داشته باشید که این کار را به افراد متخصص بسپارید. مجموعه اصفهان فلوت تعویض پنجره بدون تخریب را تضمین می کند. از دیگر مزایای همکاری با این مجموعه می توان به نکات زیر اشاره نمود:

  • تکمیل پروژه در اسرع وقت
  • انجام انواع پروژه های بازسازی با کمترین هزینه
  • استفاده از محصولات مرغوب و باکیفیت
  • به کارگیری یراق آلات استاندارد
  • استفاده از ابزارهای قدرتمند و در نتیجه کیفیت بالای کار

کم هزینه بودن فرآیند تعویض با اصفهان فلوت شعار نیست. این تیم با استفاده از راهکارهایی کاربردی این کار را انجام می دهد. اگر نگران هزینه تعویض هستید، برای آشنایی با نحوه و کلیت انجام کار توسط اصفهان فلوت مقاله را تا پایان مطالعه نمایید. در ادامه شما را با دو دلیل اصلی کم هزینه بودن تعویض پنجره با اصفهان فلوت آشنا می کنیم.

تعویض پنجره های قدیمی به upvc با كمترين هزينه

عدم تخریب و کاهش هزینه

یکی از دلایلی که باعث شده اصفهان فلوت مرکزی کم هزینه برای اجرای نوسازی باشد، مهارت تیم در انجام کار است. بدون شک فرآیند تعویض می تواند باعث تخریب رنگ کاری ساختمان شود. از بین رفتن گچکاری و نیاز به بازسازی دیوارها از عواملی است که به افزایش قیمت می انجامند. بدون تخریب و آسیب دیوارهای کناری می توان به تعویض پنجره ها اقدام نمود. برای انجام این کار باید لنگه های بازشو را از جای خود بیرون کشید. این کار با باز کردن لولاها قابل انجام است. زهوارها توسط دریل های شارژی و پنجره ها به وسیله دستکش از جای خود خارج می شوند.

پروفیل های داخلی فریم های پنجره قدیمی را برشکاری نموده و تمیز می کنیم. تا اینجای کار هیچ آسیبی به دیوارها وارد نشده است. برای تعویض پنجره بدون تخریب نوبت به نصب پنجره های جدید می رسد. به منظور تکمیل کار پیچ های مخصوص را در فواصل معین فریم محکم می کنیم. پس از تکمیل فرآیند نصب، لیبل های پروفیل را در می آوریم. در ادامه پنجره جدید را با چسب های سیلیکون و ماستیک آب بندی می کنیم. در نهایت نیز با ابزارهای مخصوص به نصب شیشه می پردازیم. در هیچ یک از این مراحل آسیبی به دیوارها وارد نمی شود. چراکه در انجام فرآیند تعویض پنجره از ابزارهای استاندارد استفاده می کنیم. ابزارهایی چون:

  • چکش پلاستیکی
  • شیت
  • مغار مخصوص
  • چکش مخصوص برای زهوارها
  • بالابر
  • اسپیسر

علاوه بر تمام این وسایل از پروفیل های باکیفیت و مخصوص استفاده می شود. این پروفیل ها جایگزین مناسب و مقاوم برای محصولات قدیمی هستند. شما قادر خواهید بود پنجره قدیمی خود را با انواع پنجره های یو پی وی سی تعویض کنید. از جمله محصولات پرطرفدار اصفهان فلوت می توان موارد زیر را نام برد:

  • پنجره آکاردئویی
  • پنجره کشویی
  • پنجره های لولایی
  • انواع پنجره های ثابت
  • انواع پنجره های تک حالته
  • پنجره های دوحالته در مدل های مختلف

عدم تخریب و کاهش هزینه

مشاوره رایگان و کاهش هزینه

ارائه خدمات رایگان از دیگر دلایل عمده و اصلی کاهش هزینه ها در تعویض پنجره به شمار می رود. مهندسان و مجریان تیم اصفهان فلوت هجده سال تجربه دارند. اجرای پروژه های درخشان و موفق کشوری و همچنین کسب گواهینامه های معتبر نشان دهنده تجربه بالای مجموعه اصفهان فلوت است. قطعا تبحر مجریان طرح در کاهش هزینه ها بی تاثیر نیست. چراکه یک فرد متخصص به خوبی نیاز یک ساختمان را می داند. طراحی یک دفتر تجاری با یک منزل مسکونی تفاوت دارد.

ممکن است ساختمانی به پروژه ای بزرگ تر و در عین حال گران تر نیاز داشته باشد. در حالی که طراحی پنجره های یک خانه کوچک بسیار کم هزینه شود. مجری بر اساس تجارب خود این امر را تشخیص می دهد. بسیاری از مراکز عرضه کننده پنجره های upvc خدمات خود را به صورت رایگان در اختیار مشتری نمی گذارند. اصفهان فلوت با دیگر مراکز متفاوت است. علاوه بر تعویض پنجره بدون تخریب، مشاوره رایگان این مجموعه در کاهش هزینه ها تاثیر بسیار زیادی دارد. با دریافت مشاوره رایگان هم هزینه خود را کاهش دهید و هم با آگاهی بیش تر نسبت به تعویض پنجره ها اقدام نمایید.

مشاوره رایگان و کاهش هزینه

بازسازی ساختمان فرآیندی حساس است. تعویض درب و پنجره در نوسازی می تواند باعث تخریب دیوار شود. به همین علت انجام این کار تخصص و تجربه بالایی را می طلبد. شرکت اصفهان فلوت با داشتن سابقه طولانی و اجرای پروژه های موفق قادر است به راحتی فرآیند تعویض پنجره ها را به انجام برساند. اگر قصد دارید محصولات upvc را جایگزین پنجره های قدیمی کنید، حتما با ما تماس بگیرید. در این مقاله اطلاعات کاملی درباره فرآیند تعویض پنجره بدون تخریب گردآوری نمودیم. انجام این کار توسط مجموعه اصفهان فلوت در کمترین زمان ممکن و با نازل ترین قیمت صورت می گیرد.

 

دیدگاه ها  
خونه ی ما بیست سال ساخته خیلی از بیرون سرصدا میادمیشه دوجداره گذاشت یا ارزششو نداره؟
افزودن دیدگاه